12-12-12 = cucoq cempedak

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

ramai sgt yg dok sebut tarikh ni spesel kan..saya pun ada jgk spesel. sbb dapat mkn cucoq cempedak. hahahaha!! spesel lah sgt kannn...

dr ptg semalam lg, asyik teringat cucoq cempedak. siap post dlm FB. hehe..on the way balik, cuba jenguk2 kat gerai2 di tepi jalan. mcm takda je. frussttt!


ini rupa cempedak goreng yg telah digoogle. mengiurkan! huhu

semalam balik rumah ma, (eh,kenapa balik hari selasa?kan biasa balik tidor rumah ma hari rabu?) saya buka peti ais, wahhh! ada cempedak lah! hahaha rasa nak lompat. ma ckp pg esok kita goreng. mlm ni kena masak, ada tamu. saya pun ok je, mampu tahan lg. mlm ni kita mkn roti dgn kuah durian. eh, ma masak ikan masak sambal, sayur lemak, ikan masin, wahhh ada budu durian~!!! mkn nasi bertambah la saya smlm. ma pun tak bising. kalau tak asyik suruh minum shake herbalife. ngehehehe. sesekali bolehla..jgn buat hari2. kata sayang badan kan..

pg ni, tak dpt elak lg. kena minum shake jgk lps minum tea-mix segelas. hehehe..kena keluarkan balik semua2 yg dimakan semalam secepat mungkin sblm jd lemak dlm badan. cewah! tp cucoq cempedak tidak dilupakan. hajat anak kesayangan mestilah ma cuba tunaikan. cewah lagi! hehe

maka pg ini dtg kerja berbekalkan cucoq cempedak..jeng jeng jeng...

walaupun taklah secantik gambar atas. tp sedap..ma buat mestilah sedap! hehehe

sekian, harap jgn terliur.

p/s : blk rumah ma smlm bukan rabu sbb ada tamu dari kelantan. jd kena lah raikan. tolong ma apa yg patut. 4 buah kereta,penat jgk nak melayan kalau harap ma dgn kak da je.

Comments

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...