Tuesday, 20 November 2012

kakak dah balik, yeay!

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

masa lunch td anak sedara saya mms pic ini :


Alhamdulillah. kakak saya dah kembali dr bertugas di tanah suci. semoga beliau diberi kesihatan yg baik. diganjari Allah dgn sebaik2 ganjaran dan sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah Taala. amin.

seronoklah budak2 tu ibu dah balik, paling nampak happynya abg ipar saya yg saya panggil ayah. nampak berseri je ye!

pukul 3 lebih, dpt 1 lg mms :

 it's jubah for Nawal and Ali. comelnyaaaaa! amboi nawal, kemain bling2 lg jubah awak ye! nanti bleh pakai sama2 dgn ummi. yeayyyy!

ini jubah saya, kak nik lah kata. mesti comelll!

oh, tak sabar mau ketemu kakak. mendengar cerita2 dr tanah suci adalah part paling best bila bertemu nanti. :)


3 comments:

Kniedaz said...

Seronoknya!!

kinna said...

boleh la nawal dan ali perform nasyid berduet!

RieNa said...

yeayyy! hehehe

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...