Tuesday, 27 November 2012

apa nak crita ni?

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...


kita mulakan dgn gambar Arissa Syuhada, anak saudara saya yg paling kecil buat masa ni. cucu bongsu ma.
Arissa sudah 6 bulan lebih. dah mula makan solid food. bertuahnya dia, sbb masih menyusu badan sepenuhnya, dan makanan dia pun ibu dia masak sendiri. homemade food pg ptg siang malam. alhamdulillah. bertuah arissa sbb ibu dia housewife. ummi jeless la arissa. huhuhu..

mmg wajah dia nampak sebek, tp kalau dia senyum dan ketawa, comel ya amat. tak sempat nak snap masa dia senyum,sbb terlalu asyik layan dia bersembang.


 wajah arissa yg sebijik mcm ayah dia. tgk lah tu.

 nawal ckp, adik dia ada 2 org. Ali dan Arissa.

 ini si nawal. pantang jumpa pelamin di umah kenduri. mesti suruh ummi amik gambar dia.

dan ali, dalam cubaan utk menjahanamkan alat tepung tawar org. kemainnnnnnn!

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...