Wednesday, 3 October 2012

Wajah baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

sejak kembali rajin mengupdate blog (yg entah berapa lama boleh bertahan.haha) saya rasa bosan plak dengan wajah lama. dok godek2 template, kita amik lah template ni. tukar gambar header. oklah buat masa ni. nanti mai mood lain, kita tukar  pulak. buat masa ni, tgk lah apa yg ada. hehe

gambar header tu adalah gambar peberet buat masa ni. rasa bahagia menatap wajah ceria anak2. moga Allah terus melindungi,merahmati dan memberi kesihatan yg baik buat anak2 tersayang. amin.

3 comments:

MyzwaR said...

background sama.. ini tidak adil... tidak adil.. bgku..

RieNa said...

eh sama ka? soriiiii tak perasan. takpalah,hg bkn selalu update blog pun. hahahaha

RieNa said...
This comment has been removed by the author.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...