Monday, 1 October 2012

28092012 - day 7

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

7 hari selepas mengamalkan HL dan diet sihat, tp masih kurg exercise (susah sungguh nak buat), berat telah turun sebanyak 3.2kg. ma ckp, kalau saya lg kurg mkn nasik dan byk2 lg exercise, mesti lg byk turun.

takpalah, dah cukup baik tu seminggu 3.2kg. byk lg nak kena turun. insyaallah, saya mesti boleh! (pom2 girl utk diri sendiri.) kg yg byk turun itu tak penting, yg penting adalah selama mana saya boleh konsisten utk amalkan pemakanan sihat. itu matlamat kita.

antara kita kan, mesti ada baju kegemaran masing2. bila dah sedikit beirsi, baju kegemaran dah takleh pakai. saya ada byk baju yg saya suka pakai dulu, tp kini dah x brapa boleh pakai. saya berazam utk pakai balik baju2 tu nanti. moga berjaya lah hendaknya.

2 comments:

Yuni Aisyah said...

wah bestnyer turun berat..leh x kongsi tips.???:)

RieNa said...

byk minum air, sekurg2nya 3 liter sehari. kurg nasik,kurg makanan manis, bykkan sayur. elakkan ayam dan daging dan ais batu. cewah,mcmlah dah kurus sgt bg tips. tapi betul, tips tu mmg membantu.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...