Thursday, 27 September 2012

Welcome sang kancil.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...


setelah berbulan mencari,akhirnya jumpa jgk. terima kasih ma, kakak dan mak (tokyam) kerana membantu merealisasikan hajat ini. semoga Allah merahmati kita semua (termasuk kancil tu jgk). amin. Welcome to the family, sang kancil PFD 1593, semoga terus berjasa pd keluarga. U/P : Azman Yusuf Azlan Yusof

setelah puas berfikir-fikir, ditimbang tolak, korek sana sini, alhamdulillah, tercapai hajat utk miliki kancil sbg second car. utk kegunaan suami dan ibu mertua. semoga Allah permudahkan urusan kami semua dan melindungi kami dr segala keburukan. amin..

wpun ada sang kancil 2nd hand, wira bercalar tetap dihati. Innova baru sila tunggu utk beberapa tahun lg. Amin. hohohoho! 

 bukan kereta ni, tp sebijik mcm ini lah. mcm abg an punya.

2 comments:

kinna said...

mak saya suka kancil jugak...tp xpower stereng tau k riena..mau berpeluh ketiak nak parking...hehe

RieNa said...

betui. takpalah,abg leh yg nak bwk,biaq dia yg berpeluh ketiak. hahaha

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...