Syawal 2012/1433H - Part 3 n final

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

ok, ni last kot gambaq raya. dah letih nak tempek. takde crita pun. gambar ni masa kawan2 dtg beraya di rumah pd syawal ke 4. seronok, tp tak bst sgt sbb ada yg tak dpt hadir. sifah demam, ilyia balik bangi, sarah kena blk awal sbb ada kematian. so tak dpt kumpul ramai2 jgk. takpa, setakat yg ada sajalah.

 tetamu pertama yg sampai. sedondon dgn arissa,anak abg an. sarah, kami doakan kalian dikurniakan 'rezeki' yg soleh solehah sbg bekalan dunia akhirat, amin...



 fasa awal. sblm sarah berangkat ke Ipoh. dr kiri : sarah, wani, Nina anak fizah, Fizah dan feeya, saya dan ali.
 tgk ali, dia dah nak start enjin ghiyau dia.


oh, dia taknak bergambar.
 letak bwh pun nangis.


meh la kakak nawal, kita amik gambar. biarlah adik nak nangis.


dr kiri ; wani, pizah, arn, royd, mira dan saya.

 + ifah, isteri muhammad

 bersama hubs masing2. (aik,hubs?sejak bila aku pandai guna word nih?haha)

kawan2 sejati. ketika sedih dan gembira. ketika susah dan senang. moga ukhwah kita kekal bersama hingga ke syurga. amin.

Comments

Nur Iffany said…
assalamualaikum..jemput singgah n follow shoppylegacy.blogspot.com utk lihat pelbagai koleksi tudung menarik..tenkiu :D
kinna said…
sy rasa kwn2 yg plg rapat smp lani adalah kwn2 irshad. tak jemput p kenuri pon bantai p jugak sbb tau dia lupa atau sibuk etc.. kak an ngn kak rohaida nmpk besaq sket.. k fizah maintain..
RieNa said…
kami kalau x jemput kenduri ka, sentap dan merajuk 18x. nak pujuk kena belanja mkn dulu baru hilang merajuk.sbnrnya merajuk manja. haha

semua pun besaq, kak mira ja kot yg maintain.huhuhu

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...