Thursday, 13 September 2012

Jamuan Aidilfitri Perpustakaan 2012

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

Syawal hampir tiba ke penghujungnya. Alhamdulillah dan syabas kpd mereka yg berjaya puasa 6. saya? huhu..saya harap saya masih punya usia lg tahun dpn. buat masa skrg, gantilah puasa sesegera mungkin.

hari ni, 13/9, opis saya buat jamuan hari raya. biasalah kalau tak buat mcm tak lengkap je. kalau tahun lps saya tak join sbb masih dlm cuti bersalin, tahun ni saya yg asyik tanya bos bila nak buat. haha. selagi tak meeting, selagi tu saya bising..

gambar2 kat bawah ni antara menu2 yg ada. kitorang mmg sengaja tak masukkan menu 'nasi' dlm jamuan kali ni. sbb tau dah,kalau mkn nasik mesti kenyang terus, tak larat nk mkn yg lain.. yg ada Nasi Impit.

 laksa, ketupat, rendang, kuih, puding, kek.

 sate. salad buah, kek laici, lontong, nasi impit,kuah kacang

 ohh,ini yg paling cepat habis. kek Red Velvet tempah dr kawan saya, C-fah. thanx pah, tak sihat pun buat jgk kek utk aku.

 penuh meja dgn makanan. mewah kita ni. huhuhu

 org start makan pukul 11 pg, saya sampai pukul 11.45pg. biasalah, byk hal di rumah. saya kerja shift ptg, itu yg lambat. nak amik kek kat sifah lg.

 trima kasih suami, tolong hantar,tolong ambik, tolong bwk brg.baguih abg aleh ni, tak pernah merungut kalau mintak tolong apa2. laki sapa lah yg baguih ni. huhuhu

 saya, kak ema, kak zu, dan cik zila. cik zila tu nampak je kecik, tp makan boleh tahan. bestlah camtu. cuba saya yg makan, huhuhu gemukk terus.

 mereka2 yg sambut birthday bulan 7,8 dan 9. patutnya kek tu kena tulis nama depa, tp buleh saya lupa nk bgtau c-fah. sori lah kengkawan, i tak berniat nak boikot. tp i rasa birthday bulan 4,5,6 tak sambut lg rasanya. terus lompat p bulan 7,8,9. di mana keadilan!! hahahahaha!!

 saya, roslan, syariful dan kak ida.


shafarin. kak yashmah, saya dan kak ita.
 hari ni saja pakai tudung bawal 3 tone bidang 60. saya beli online sbb kalau cari kat kedai mmg susah nk jumpa bidang 60.dah lama tak bertudung bawal ni,kekok plak. biasa mudah je pakai tudung instant tu.

so hari ni kekenyangan. kerja lah dgn tenang dan aman sampai pukul 10 mlm karang.



No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...