Tuesday, 4 September 2012

Syawal 2012/1433H - Part 2

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

dah lama baru rasa nak sambung tempek gambar dlm ni. haha. teruk betul riena ni. mmg mood nak mengupdate blog sgt2 merudum. suka baca blog org je. blog sendri dibiarkan sepi. kekeke

 nawal dan cucu sedara saya. mereka sebaya. aleeya lahir sehari sebelum nawal. dan aleeya lebih bulat berbanding nawal. :)
 ni kat rumah kakak ipar saya.

 terlena keletihan
 ali,muka lps menangis.

 adik beradik ntahapahapa.

 ibu2 sedara nawal yg rajin melayan.
 potret family yg sweeettttttt...sbb nawal senget kepala. hahaha
 ma dan ayah tiri saya.
 tidor bergelimpangan. sorg kiri sorg kanan.
 inilah kakak ipar saya, (kakak abg leh) dan anak2 sedara.
jugak kakak ipar, mak tam nawal.


No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...