Tuesday, 14 August 2012

:: Salam Aidilfitri 1433H ::

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

sempena Syawal yang bakal menjelang tiba, saya sekeluarga dgn rendah hati, ingin memohon ampun dan maaf dari semua, atas segala kekurangan dan kesilapan kami atas perbuatan dan tutur kata. tambah2 saya yg menulis blog ini. kpd rakan2 yg sudi menjengah blog yg tak seberapa ini, saya amat hargainya dan saya mohon maaf atas segala kesilapan. semoga kita semua akan sentiasa dirahmat dan dilindungi Allah SWT, aminn...


semoga kami diberi usia yg diberkati dan berakhir dgn penamat yg baik, amin..

(gambar dari tahun pertama kawen sehingga raya tahun lps. tak sabaq nak amik gambar tahun ini, dan semoga dpt juga amik gambar bersama pd tahun2 akan datang..amin.)

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...