Wednesday, 8 August 2012

LCW, u're a Hero..

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

saya kan peminat badminton. jd bila chong wei kalah, rasa sedih sampai hampir menangis.kesian tgk chong wei pulun habis-habisan utk menang,tp apakan daya, tuah mmg memihak pd lin dan yg kerek sombong berlagak nak mati tu.

tak apalah, bukan rezeki dia. mungkin lain kali. saya nakkk sgt tgk dia kalahkan lin dan. biaq padan muka dia. huh!

 ini saat-saat kegembiraan masa LCW kalahkan Chen Long ( China) masa semifinal. kita pun seronok gila kan? sekurg2nya kita tau akan dpt pingat, samada perak atau emas.

 touching tgk ni. kalaulah dia ni muslim, mungkin ini adalah sujud syukurnya.

lambaian utk penyokong-penyokong setia.

sejurus selepas kekalahan dgn Lin Dan. dia termenung panjang. Rashid Sidek bgtau yg Chong Wei tak kata apa2, just diam sj. agaknya dia terlalu kecewa sampai tak bleh keluarkan sebarang ayat.

 kesian betul. saya hampir menangis tgk ini. kesian sgt. dia dah pulun habis2, tp takde rezeki dia. 

 ini lagi sedih. saya bayangkan, kalaulah time ini lagu Negaraku yg berkumandang, saya percaya lebih ramai yg menangis kegembiraan.

u have done a great job Chong Wei, u are our hero~!!

menurut akhbar, LCW tak jd bersara. dia akan teruskan sehingga Olimpik 2016. semoga misinya akan datang membuahkan kejayaan. amin.

* Pictures kredit to Facebook Dato' Lee Chong Wei.

No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...