Wednesday, 18 April 2012

dan lagi.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

Ali demam lagi. mlm kemarin dgn 39.5. pg semalam 37.8, ptg 38.6, semalam 38.2 dan pg tadi 37.6. (amboi,mentang2 ada termometer,asyik sukat suhu anak je ye.) iyalah, risau tau tak kalau panas dia melampau.
apa punca demam tak pasti lah kenapa. TokYam dia kata demam nak buleh berjalan. tokma kata demam nak ringan badan. saya agak demam nak tumbuh gigi (lagi) kot. sebab gigi atas dia tumbuh serentak 5-6 btg. berderet je. mungkin gigi geraham nak tumbuh ke..pandai2 je ummi ni.

nyaris2 nak ambil cuti hari ni, nak jaga ali yg merengek dan tak nak senyum langsung.mmg saya takkan hantar ke nursery kalau Ali demam, nanti naya bebudak lain. tapi tak jd cuti, Ma kata biar ma jaga Ali. sementara ma takde hal hari ini dan keadaan ali tak begitu membimbangkan. Alhamdulillah.

terima kasih ma, kerana selalu ada disisi ina bila ina memerlukan.

i can't imagine, my life without her. i can't imagine and i would not. semoga Allah beri kesihatan yg baik utk ma dan merahmati ma dunia akhirat. amin.

2 comments:

Nihlah Insyirah said...

semoga Ali cepat sembuh ya. harini auntie ana cuti lagi jaga kakak Nuha dan Ahmad :)

RieNa said...

ummi pun nyaris nak el jgk hari ni, tp ali nmpak ok skit pg td, ummi hantar nursery. harap2 ali terus baik.amin.

kakak nuha dan abg ahmad pun cpt sembuh ya..

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...