mengkuang dam, lagi..

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

seronok sebenarnya pg2 menghirup udara segar di tepi tasek.
tak kisah pun kalau pegi setiap minggu.
kalau boleh jogging lg best.
takpelah,tolak anak dlm stroller pun ok je.

kali ni ayah ikut jgk. kita mai tiap2 minggu ye ayah! 
tgklah bdn mak pak, mcm dipam-pam. gemuk!

 Ali ceria sungguh. tu kalau mai mood ok lah. kalau mai angin,teriyak sakan. abg cik afif yg dah ting 1. dah anak teruna dah..

ummi bulattt~!! tapi comel. hahaha. suka tgk ali senyum, eh rasanya semua org suka tgk ali senyum. 

 asyik2 gambar ali je. mood dia baik, itu yg nak amik gambar dia byk2.

gambar kakak nawal takde, dia tak nak. asyik nak tgk ikan dlm tasik.

alamak, nampak pusat!

nak cuba utk dtg setiap minggu kalau takde hal. 

Comments

einazarina said…
hai! nice blog...baru je lepas follow. dtg la melawat http://life-of-einazarina.blogspot.com/
RieNa said…
hai! terima kasih jenguk. mai lg nanti!

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...