Tuesday, 18 October 2011

alahai anak-anak..

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

anak2 ummi sayang,

telinga kakak dah tak kuar nanah, mungkin dah kering. harapnya she's getting better. ayah ckp nak bwk kakak follow up dgn doc skali lg weekend ni,tgk keadaan mcmana. ummi harap semuanya baik2 saja.

itu cerita kakak.

cerita adik, si Ali plak. smlm mak lang angkat 'bendera putih', Ali menangis sakan sbb tak nak botol. ummi terpaksa mntak tlg tokma utk ambil Ali dan bwk ke tmpt kerja ummi. maka duduklah ali dgn umi dr jam 2.30 ptg sampai 5 ptg. boleh pulak dia sengih2 dan tidor lena.  Ali oh Ali. kenapa manja sgt ni..kan dah menyusahkan mak lang. kesian mak lang.

hari ni tok ma dan ayah wan berpakat nak jaga Ali. ummi harap Ali baik2 sj hari ni. Dear Ali, tlglah minum dr botol,bkn susu tepung pun, susu ummi jgk..

walau bagaimana besar pun dugaan dlm membesarkan anak, anak2 ummi adalah anugerah terindah utk ummi.
Alhamdulillah.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...