Moga semua baik2 saja

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

Hari ni check-up di klinik kubang semang. ya, dah jd rutin mingguan bila masuk 35 weeks. setiap Isnin.
penat den.
masih gagah lg utk memandu,wpun kdg2 senak. nasib baiklah kereta abg aleh tu power stereng, (hehe,mesti salah eja kalau BI nih), walaupun manual, masih ok lg lah. tak berhajat lg nak minta suami hantar dan ambil dr tmpt kerja. kesian kat dia.

Doc bgtau td, kalau sampai rabu minggu depan,13hb saya masih tak sakit dan tiada tanda2 utk bersalin,saya kena serah diri di hospital. sbb saya tak boleh bersalin lebih dr due date (due date 14/7) berikutan dr GDM on diet control yg saya hidap. alahai. risau + nervous. Allah Maha Mengetahui apa yg terbaik utk saya. kalau ikut pengalaman yg sulong, saya bersalin 2 hari sblm due. dan saya harap kali ni pun sama lah.

jadi, sisa2 masa yg ada ni, saya buatlah apayg patut, termasuk makan apa yg saya teringin nak makan. hehehe

ahad lps, suami yg sgt baik hati.layan je kalau bini ckp nk mkn apa, bawak saya ke Pulau Sayak utk menikmati mee udang. terima kasih, bang. i lap u lah~!

khamis ni penang cuti, nak ajak abg aleh jjcm ke mana ya?

ok, kita akhiri entry ini dgn gambaq kakak nawal buah hati ummi.



Comments

Nihlah Insyirah said…
good luck riena:) Ana pula yang berdebar menanti saat nak bersalin, hehehe. Apa pun semoga Allah permudahkan segala urusan riena k. Cepatjer rasa dah nak cukup 9 bulan kan:)
RieNa said…
huhuhu!! wpun berdebar tp tak sabar2.. moga Allah permudahkan semuanya.amin amin amin!
ziemie said…
awk banyakkan berdoa ek.. insyaallah semuanya selamat.. sy pun akan alami perkara yg sama cm awk.. bila dh disahkan GDM ni, macam-macam dok berpikir.. pepehalpun moga awk & baby selamat.. :) doakan saya jugak ye..

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...