Thursday, 2 June 2011

Teh Ais

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

dari 21 April hingga 23 Mei, berat saya statik hingga saya dirujuk ke doctor. doctor takut baby tak berkembang akibat dr ketidaknaikan berat saya. saya cuma bgtau, saya jg mkn disbbkan GDM saya. doc tak ckp byk lps tgk scan,baby naik 300 gram dlm masa seminggu. Alhamdulillah.

tp, lps seminggu dr 23 mei, berat naik 2 kg, pun kena jumpa doc jgk lps tu. haiyaaa! naik lebih pun tak boleh jgk.

tau tak kenapa? dlm masa seminggu, saya kerap minum teh ais.

teh ais - minuman paling sedap dlm dunia tp jahat!
percayalah, teh ais mmg senang utk menggemukkan.

hmm..

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...