Thursday, 2 June 2011

Nur Kasih dan Nora Elena

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

setahun lebih tunggu film Nur kasih, akhirnya, sampai jgk masanya.
gi tgk ramai2 dgn ma,abg2, anak2 sedara. crita ok, sedih je sepanjang jalan crita.
ramai yg kata drama lg best dr filem, tp itulah, drama byk jam,bleh buat crita mcm2, ni film sejam lebih je, terhad sgt kalau nak buat best2. tp bagi saya, filem Nur Kasih tetap terbaik dlm hati saya. kalau nak bandingkan dgn filem2 melayu kita skrg ni lah kan...

sapa yg belum tgk? pegilah, sementara masih ditayangkan. nilai sendiri.

ok, sapa tgk Nora Elena? mmg best ah crita tu. kalau dlm FB mmg ramai yg gilakan crita ni. saya sendiri tiap2 ptg mmg kalau bleh tak mau buat apa, nak kosentret kat tv ja.

saya sependapat dgn abg aleh, hero filem melayu rasanya yg paling hensem cuma Aaron Aziz. sygnya dia org singapore,bkn malaysia. siapa lg hero yg anda rasa hensem??

1 comment:

I am Ummi Insyirah & Iman said...

dah tgk nur kasih na? huhuhu aku tak sempat tgk g....

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...