Monday, 23 May 2011

:: it's a 3rd year! ::

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

saya suka kedai tomyam, dia suka nasi kandar.
saya suka spaghetti, dia suka mee goreng.
saya suka wayang, dia suka cd pasang kat tv.

tetapi,
dia sentiasa jd air, bila saya jd api.
dia sentiasa positif, bila saya sedang negatif.
dia umpama tongkat, bila saya tak nampak jalan.

dia suami tercinta, yg sudah 3 tahun hidup bersama dlm sebuah 'rumahtangga'.


: saya tidak tinggi dr dia, cuma tanah yg kami pijak agak berbukit
: perut sama boroi, saya 6 bln masa ni, dia entah berapa belas bulan.haha!

23 Mei 2011 - 3 tahun bersama sbg suami isteri.
Semoga kebahagiaan ini berpanjangan.
Semoga lebih baik dr hari2 semalam.
Semoga lebih rukun dan damai.
Semoga lebih bertambah iman dan amal.
Semoga terus sejahtera hingga ke syurga.
Amin. Amin. Amin.

Syukur atas segala nikmat dr Allah SWT. Alhamdulillah.

(ucapan utk suami, err..tak tertulis kat sini. Kita bisik kat dia sudahla. hihihi)

Tahun ke 3, sambut bertiga. nanti tahun ke empat, sambut berempat. InsyaAllah. adakah tahun kelima, bakal sambut berlima?? ohhhh...

2 comments:

HiDayah@GM said...

happy for you riena ;)

apa salahnya tiap2 thn sorang,kalau badan naik ada sebab tak pa..hihi

Thara said...

awwww! :) :) :) happy anniversary kak riena! :) :)

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...