dah masuk 3rd trimester.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

kalau sebelum2 ni, saya bayangkan apa makanan pun, saya akan terliur.
kiranya, pelawa lah mkn apa pun, semua ok sj pd tekak dan perut saya.

tp nampaknya. masuk je minggu ke 29, selera saya berubah.
saya penat perah otak utk pikir apa saya nak mkn.
tp malangnya, saya tak nampak bayangan apa2.
makanya, saya mkn apa sj yg ada, dan mkn sekadarnya saja.

moga2 berat turun sikit.
sakit pinggang sgt ni.

isnin lps saya mengurut dgn seorang kakak ni.
Alhamdulillah, rasa lega sikit tubuh. dia betulkan urat2 yg bersimpul.
mujur badan tak byk angin.

selasa smlm sepatutnya saya kena jumpa doc di klinik k.s.
tp boleh plak jd malasssssss gila nak pegi melangut di klinik.
minggu dpn lah pegi.

keja2 di library sudah makin kurang,sbb students dah mula bercuti.
tinggal buat kerja2 pejabat dan mengemas brg skit2.
kami nak pindah ke library baru bulan ini. InsyaAllah.
finally, nak pindah jgk..

ok,tu je lah mengarut utk hari ini. entah bila nak update lg.

Comments

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

Salam Terakhir ...

:: perihal susu ::