Thursday, 7 April 2011

30 tahun sudah.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

tidak seperti tahun2 lalu, tahun ni rasa malas nak tulis blk sms birthday.
tp saya amat menghargai utk semua yg doakan saya semalam melalui sms, fb, blog mahupun dpn2 saya. terima kasih sgt2.

utk yg sms : wani, abg lan, una, kak ilah, syaza, ma syg, mael uitm, bank islam, digi, sifah,arn dan abg man. trima kasih byk2.

dlm fb pun : 30 org lebih. nak print screen tp tak terbuat.

utk suami tercinta : abg adalah cinta hati ayg, terima kasih utk segalanya.

hadiah terbaik utk birthday kali ini ? percutian di Sabah weekend lps. terima kasih utk keluarga dan suami tersyg. kalian buah hati saya.

semoga Allah merahmati dan memberkati saya dlm setiap langkah saya. amin.

No comments:

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...