Wednesday, 2 February 2011

Magic!

Dengan Nama Allah Yang Maha Mengasihani Lagi Maha Penyayang...

semalam, on the way ke hospital BM jenguk ayah, nampak ada org jual durian tepi jalan.

saya cakap kat abg cik Afif," waahhh, durian! sedapnya..tp tak sempat dah nak berenti beli.."

balik dari hosp, singgah umah ma hantar Afif dan Ili, ma bgtau, " ma ada beli durian tu, ina nak mkn pulut durian ka serawa?

abg cik Afif terlopong, dgn spontan,"wahhh..magicnya!!"

kan?kan? naluri ibu, walaupun saya tak bgtau pun saya nak mkn durian. tetiba ting!!! ada durian kat rumah.

saya semestinya happy, terima kasih Allah.

p/s : walaupun dpt mkn durian, tp kena beringat,takleh mkn byk2, kan gula dlm darah naik,saya yg susah.

No comments:

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...