Friday, 18 February 2011

betul2 malas.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

sgt tak ada mood nak buat apa2.
dtg kerja asyik jg kaunter sj.
kerja sendiri pun tak siap2 lg.
bgn pg bila teringat nak pi keja,terus rasa malas nak bgn.
jaga kaunter pun muka payah nak senyum, agaknya budak2 ni benci bila saya di kaunter.

minit meeting alumni pun tak buat lg.
minggu dpn nak submit dah.
kdg2 rasa menyesal plak sukarela nak buat job ni, tak sangka nak jd malas mcm ni.
patutlah alumni tak bergerak dr dulu, ia perlukan komitmen yg jitu.
mmg betul agaknya kata pengarah tu, "takyahlaa hangpa buat pertubuhan, kalau rasa tak bleh buat kerja"

cepatlah bad mood dan malas ni berlalu pergi.
saya tak suka keadaan saya mcm ni.

3 comments:

shah amirul said...

tak elok malas2.aha

mekchu said...

kalau dapat tgk desperate housewife time2 boring mcm ni best kan.. hehehe.. tak sangka ke'fanatik'kan kita adalah sama..

RieNa said...

shah : yg tak elok tu lah yg nak sgt..huaaa!!

mekchu : itulahh..kalau bleh tgk DH kan best..nak tgk youtube ke,tonton ke,kena block pulakkk..

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...