Monday, 7 February 2011

akhirnya.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

dah lama mengidam nak buat outdoor photoshoot,  masa kawen dulu tak dpt buat. simpan je niat sampai beranak.
lepas tu siap berazam, nanti nawal dah boleh berjalan,nak buat jgk outdoor,tak pedulik la kuar duit ke, buang karan ke, saya nak jugak! (kalau bercita2 mcm ni utk dpt master ke,khatam quran ke,kan bagus.huhu)

dan akhirnya, dengan izin Allah, hajat saya tercapai jgk. terima kasih suami kerana membantu hajat isterimu ini.
Encik Mizwar dan isteri, 'Aiffah serta anakanda Adib Zaidan, kerjasama kalian amat saya hargai. :)

Date : 16 Januari 2011
Location : Mengkuang Dam, Penanti.
Tukang Gambar : Mizwar dan isteri.

 hai, sorang je?





 pinjam adib satttt..



 hahahaha..sweeettttt...






happy!

nak simpan duit, nak beli DSLR seketul. amin.

3 comments:

elmo chemo said...

eh nawal dah tak takut rumput? hahaha comel!

gigi nawal dah penuh ya kak?

MyzwaR said...

sila beli DSLR... jgn x beli.. heheh..

RieNa said...

elmo : rumput yg takut kat dia skrg ni..hahahaha

rasanya tinggal beberapa btg je lg yg belum tumbuh,tu pun belah dlm2.

mizwar : kalau aku beli,nnti aku plak amik gambaq hg. hohoho

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...