Diari Ibu Hamil

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya adalah ahli utk laman web adikbijak.com - sejak Kinna hadiahkan nawal cd Abu Ada Ayam.
dan baru2 ni adikbijak ada promosikan 1 buku yg saya rasa sgt menarik.

Diari Hamil.


 kulitnya yg cantik, mcm buku nota, mmg menarik.

 isi kandungan yg bg saya lengkap. banyak info berguna.


 seronoknya nak catit mcm2 dalam diari ni.

byk benda yg saya tak tahu sebelum ni, saya dah tahu skrg.

rugi rasa tak dptkan buku ni masa mengandungkan nawal dulu. tak palah,better late than never.

jadi bg ibu2 yg merancang utk hamil, apa kata anda dptkan sekarang.
yg dah dekat nak bersalin mcm kak ida dan k ita, takpa, next baby kita beli k! hehe


buku terbitan Telaga Biru.

Comments

leeja said…
salam riena, cantik buku tu. cepat2 pregnant. len guna buku tu. nawal pun dah besar dah.
RieNa said…
hihihi..sbb dah pregnant la maka beli buku nihh..best tau
cantik buku ni. nape masa pregnant dulu tak terjumpa pulak buku nie.. senang kan. macam2 ada info... follow u erk
RieNa said…
etiy : takpe, next pregnancy boleh beli lg. InsyaAllah. thanx drop by!
kinna said…
saya pon tak tau kewujudan buku tu..nanti peknen lagi nak beli ah..

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...