malas nak tulis.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

malas nak tulis. kita tgk gambar saja.

hari kejadian : Sabtu, 2/10/10
lokasi : Kg Gertak Kechupu, Kota Bharu, Kelantan
pengantin : anak sepupu saya, Fairus, dan Yatie, kwn sekolah Pizah & Muhd.



 tgk nawal sengih, hati saya cair teruss....


  saya cuma ckp, senyum!! terus dia sengeh lebar.


 dengan Tok Ma, " mcm mana laa nanti tokma tak tgk dia 45 hari.."



 cubaan nak jd model ubat batuk cap ibu dan anak. hahaha!

 pengantin dgn ibu dan adik2nya.


 "pakcik, kenapa kamera pakcik besar sgt? nak pinjam boleh?"


 saya buat peace kat kepala pengantin, tp terlindung dgn tengkolok dia. alih2 kepala saya plak ada peace, effect dr apa ntah!

 pengantin sedang berjalan tgh panas. nasiblah...

 ingat lg Siti, anak sepupu saya yg pernah serumah dan sebilik dgn saya? masih beranak 1, dia kata tunggu husben balik mengajar di semenanjung, baru nak tambah lg (skrg suami dia kat Lahad datu, Sabah.)

Rombongan dr Penang, sedang melantak nasi kenduri. ayam percik pinggan besar. LICIN!!

 tiada dlm gambar : Nawal. (dia tidoq. lega betul saya. kalau tak penat kepung.)

apa yg sama antara kami? rasanya gigi kot. hahahahaha!!

 alamak, dia sudah bangun. dan terus melasak tanpa amik rehat.

 SELAMAT PENGANTIN BARU!!
semoga berbahagia hingga ke syurga...amin!

Comments

elmo chemo said…
nawal setahun 3 bulan dah penuh gigi. anak buah dya setahun sebulan sebtang gigi pun tak tumbuh lagi.

la ni baru nmpk sket dua btg gigi bwh.
JelinaJoli said…
teruih lapaq nasik kenduri
Hasni said…
eiiii...cute la nawal bila dh ada gigi nih...pandai posing, senyum jerkkkk..meh nak cubit pipi tuh...
RieNa said…
dya : nawal punya geraham pun dah ada. hampir penuh dah gigi dia.

takpa, lambat tumbuh gigi pun asalkan sehat walafiat. dah boleh jln ke dia?

jelina : aik, itu belum akak amik gambaq lauk kenduri sebiji2. hehe

hasni : agaknya dia dah terbiasa dgn kamera sejak kecik, asal halakan kamera terus senyum sengeh. nanti mcm nurin jugaklah. hehe
elmo chemo said…
dah boleh jalan dah kak. baru pndai jalan lepas raya hari tu. skg ni laju kemain de jalan. nak blajar lari la tu.
MyzwaR said…
nawal mcm anak dara dah pakai gaun hijau kuning negeri kedah tu.. dah boleh menikah dah la!!!
RieNa said…
elmo : hah tak lama bersusun la gigi dia tu. jg2 nanti dia kuat mengigit~! hehe

muhd : oit oit oit.. tak puas lg jaga anak dara tu...

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...