Wednesday, 13 October 2010

13/10/2010 : Rabu

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

hari kerja shift petang.
sebelum masuk kerja, lunch dgn Syaza.
belanja dia makan Pizza.

syaza : kenapa achik belanja k nik hari ni?
saya : saja je. kenapa, kena ada sebab ke kalau nak belanja org.
syaza : takdela..saja je la tanya.
saya : takde ape. saja je nak mkn dgn k nik. mana lah tahu kalau ini kali terakhir kita mkn sama2.
syaza : ohh, acik nak pegi mekah.
saya : yelah, mana tau kot achik pegi tak balik dah..
syaza : achik mesti balik punya lah..

Insya Allah. kalau achik balik boleh la makan sama2 lagi..

dah lama tak makan sama2 dgn suami. dah 4 hari kot.
T_T

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...