10-10-2010 : it's for 'yu-mi' !!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ramai yg sebut2 tentang tarikh ni. ramai yg nak nikah, bertunang, melamar, bersalin dan lain2 lagi pd tarikh ni.
bg saya ianya biasa2 saja. tak lah excited sgt. lagipun byk yg bersarang dlm kepala saya. jd, tarikh semalam dah tak penting.

tapi rupanya, 101010 tetap menjadi kenangan utk saya.

Aisyah Nawal sudah menyebut 'ummi'

ya, dia panggil saya 'yumi'.

mula2 saya konpius, biasalah, budak baya nawal kan suka membebel yg tak-tahu-butir-bicaranya kan. saya layan je lah. rupanya dia sebut umi secara berulang2.

"yu-mi-yu-mi-yu-mi-yu-mi"

ma bgtau, nawal tidor ptg semalam, bila terjaga terus panggil "yumiii!!"

pg td pun berkali2 dia sebut 'yu-mi' bila dgn saya. terharunyaa..


sayang nawal, agaknya nanti bila saya pulang, mesti banyak lg vocab yg dia boleh sebut. alhamdulillah.

Comments

kinna said…
sweet! bestnye bila anak dpt sebut nama kita buat pertama kali :)
RieNa said…
kan kan kan? semalam time tido pun bila terjaga panggil ummi. rasa sayu plak.

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...