Tuesday, 28 September 2010

Status

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Riena Yusuf is preparing 'wasiat' utk ditinggalkan pd Afifah, suami dan anak. Tiba2 rasa sebak dan air mata mengalir...

(nak taip status ni di FB, tp rasa tak selesa. taip di blog rasanya lebih private. Kononnyalah.)

bila saat2 mcm ni, baru sedar rupanya byk benda yg akan ditinggalkan bila umur ditamatkan Tuhan.

T__________T

5 comments:

shaliza said...

Org kata wasiat tu penting...hmmm tak tahu la.

kinna said...

byk dugaan nk p haji..kalo kat sini lg k riena kuat, mudahla kat sana nti..semoga dipermudahkan Allah..

RieNa said...

shaliza : hmm..penting..mana tau, kalau 'pergi tak kembali..' :)

kinah : dah nampak dugaan2nya..insya-allah, moga Allah permudahkan.amin.

Thara said...

tiqah doakan kak riena selamat pergi dan balik. tabahkan diri, focus pada ibadah, and dont worry about the ppl here. insyaallah keluarga yang lain dlm jagaan Allah SWT. :) selamat menjalani ibadah haji!

RieNa said...

thanx tiqah!

Allah kan ada. :)

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...