Friday, 20 August 2010

wahai adik,jgn buat kelakar boleh?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

hari ni, jaga kaunter mcm biasa.
dtglah seorang regular customer. student lelaki,  part 1 rasanya.

dia : hai kakak. apa kabar hari ni? - mmg ramah budak ni.
saya : alhamdulillah. baik2 saja. - senyum sikit. tak laratlah.
dia : kakak berbuka kat mana hari ni?- eh budak ni,lebih2 plak.
saya : kat rumah. mcm biasa.
dia : dgn siapa? - eh, byk tanya pulak dia ni.
saya : dgn suami, anak, mak mentua..
dia : eh, dah kawen ke? alaa...
saya : laah, knapa, tak nampak mcm org dah kawen ke?
dia : tak pun! saya ingat tak kawen lg.

hahahahahahahahahahahahaha!!!
saya rasa nak gelak berguling2.
adik, kot ye pun nak membodek akak, tak payahla melampau sgt..tipu sgt lah kalau rupa akak ni x mcm org dah kawen. alahaiiii....

sungguh, saya rasa mcm adik tu perli saya je..huhuhuhuhuhuhuhu

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...