Friday, 20 August 2010

wahai adik,jgn buat kelakar boleh?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

hari ni, jaga kaunter mcm biasa.
dtglah seorang regular customer. student lelaki,  part 1 rasanya.

dia : hai kakak. apa kabar hari ni? - mmg ramah budak ni.
saya : alhamdulillah. baik2 saja. - senyum sikit. tak laratlah.
dia : kakak berbuka kat mana hari ni?- eh budak ni,lebih2 plak.
saya : kat rumah. mcm biasa.
dia : dgn siapa? - eh, byk tanya pulak dia ni.
saya : dgn suami, anak, mak mentua..
dia : eh, dah kawen ke? alaa...
saya : laah, knapa, tak nampak mcm org dah kawen ke?
dia : tak pun! saya ingat tak kawen lg.

hahahahahahahahahahahahaha!!!
saya rasa nak gelak berguling2.
adik, kot ye pun nak membodek akak, tak payahla melampau sgt..tipu sgt lah kalau rupa akak ni x mcm org dah kawen. alahaiiii....

sungguh, saya rasa mcm adik tu perli saya je..huhuhuhuhuhuhuhu

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...