Wednesday, 25 August 2010

:: Untuk 2 org wanita kecintaan.. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Hari ini, 25 Ogos. 1 hari dalam setahun yg saya tak pernah dan tak akan lupa. insya-allah.

ia merupakan hari ulangtahun kelahiran 2 org wanita yg saya sayang..


MA SAYANG...
percayalah, ina paling bertuah kerana dilahirkan oleh ma..
Selamat Hari Lahir yg ke 61 tahun..semoga Allah mengampunkan dosa2 ma dan mengasihi ma..
semoga Allah beri kesihatan yang baik utk ma..
semoga Allah sejahterakan hidup ma, dunia dan akhirat..
amin..amin..amin..
Ina sayang ma, sepenuh jiwa raga ina....
terima kasih atas doa2 ma untuk ina, sepanjang hayat ma..

(tgh tahan air mata dr menitik..)

ok, untuk wanita kedua, sahabat tersayang...

happy 29th birthday..
walaupun dah 29 tp hang tetap muda remaja ok.
take a good care of urself.
semoga apa yg hang doakan selalu akan dimakbulkan Allah. Amin.
Sooner or later, Allah knows what is the best for u..
syukur Alhamdulillah atas persahabatan ini, semoga kekal sampai kita mati kelak.

ok dah.tulis lg banyak kang nanti meleleh air mata plak.

p/s : gambar dgn ma, masa hari kenduri saya sebelah abg aleh 01062008.
gambar dgn sarah, masa hari pertunangan saya 20102007.

6 comments:

Thara said...
This comment has been removed by the author.
Thara said...

oooh bday mama kak riena sama tarikh mcm ayun ke! august babies! :) pls send my best wishes to mama kak riena ok! :)

RieNa said...

hehe. sbb tu sayang ayun lebihh tu..ok,insyaAllah.

sarah sofian said...

hahahaha...thank u Na!!!thank u sbb selalu mendoakan aku...insyaAllah akan termakbul jua doa2 kita semua..hanya Allah yg paling arif ttg hamba2Nya...dan aku yakin walaupun apa pun yg berlaku, Allah telah dengar doa kita..biarlah Dia jua yg menentukannya... :)

by the way, nasib bek hg letak gambaq aku yg matured sikit rupanya..kalu idak dgn comot dan selebetnya,nampak sgt ke'remaja'an aku..buat malu ja...har har...

yg aku tak paham tu, gambaq hg dgn ma...mmg masa tu ma pun pakai selendang biru ka...??ka hang pi serekup jugak mak hang dgn selendang biru hg tu...??

hehe...kirim salam sayang pd ma ye...cium pipi kanan dia utk aku...mmmuah!!

RieNa said...

1. Allahuakbar.

2. aku mmg cari gambaq hg yg paling tweet skali utk masuk dlm blog.takkanlah nak buh yg selebet comot kot..kata dah nak masuk 30 thn. hahaha!

3. ma mmg pakai selendang biru.hari kawen anak, mestilah bergaya lebih sikit..hehe

insya-allah, ptg kang aku cium ma bg pihak hg. :)

MyzwaR said...

owh... ingatkan ustazah asni mansor yg berjilbab hitam itu... hehehehe...

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...