Friday, 20 August 2010

kali ni duduk tegak.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Rabu lepas, saya, Ma dan Abg An ke kedai gambar.
nak tangkap gambar utk visa.
kena pakai tudung hitam. no hal, mmg tudung peberet.

dan saya ingat komen enchek muhammad pd entry sebelum ini, masa amik gambar pasport.

"dah tu gmbr 2010 posing mcm malas2... duduk tak tegak... kurang senyum..."

dan saya pastikan gambar kali ini mesti elok berbanding gambar pasport hari tu. dan hasilnya :




ini pulak gambar ma. ma comel kan?


dan abg an yg hemmsemm.


ok, puas hati dgn gambar ni. sbb yg amik gambar adalah org, bkn mesin. lps tu edit bg hilang semua jerawat2. bagus bagus. saya suka!kresit to kedai gambar President, BM.


amacam en photographer? aku duduk tegak kan?

4 comments:

MyzwaR said...

hahahaha.. duduk dah tegak... muka pun nampak tweeettt dah... cuma brooch kiri kanan tu x matching.. muahahhaahaha...

RieNa said...

weiiii brooch pun amik kiraa ka?? abihlaa aku camni..huhuhu

mujuq depa amik gambaq sekerat ja. brooch tak matching pun takde hal. hahaha

Ummu afif said...

Cantik.. nak balik ambik gambar kat Penang jugak.. ambik katsini tak cantik..

RieNa said...

meh meh meh. nnti balik ina bwk p kedai tu.

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...