Tuesday, 3 August 2010

hari-hari saya suka

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya suka hari isnin sbb malam ada drama Kau Laksana Bulan kat Tv2, jam 9 mlm. Best crita tu Zulhizaimi comell..hohoho~!!
saya suka hari selasa sbb mlm ada crita Desperate Housewives @ 8tv jam 10.30 mlm.
saya suka hari rabu sbb ia hari saya bermalam di rumah ma @ kg petani.
saya suka hari khamis sbb err..err.. takda crita best kat tv jd saya tidor awal.
saya suka hari jumaat sbb esoknya cuti yeay!
saya suka hari sabtu dan ahad sbb ia hari bersama keluarga. atau hari jalan2. atau hari makan2. atau hari penat2.

hari2 saya suka.

(ini namanya takda modal nak update blog.huhuhu)

tgh berfikir2 nak create blog lain utk join banyak2 contest di alam maya ini. sbb saya rasa serabut tgk blog saya campur2 cerita dan contest. tak suka tgk. hmmm..nantilah, ada masa nanti.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...