Tuesday, 3 August 2010

E63 - i'm loving it!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Sudah..erm..sebulan kot.. Saya guna hp E63 ni. Abg aleh bg. Kata bini tokei henpon kan..alhamdulillah. Walaupun isteri kpd tokei kedai henset tak bermakna saya akan dpt tepon baru ok.ni pun 2nd hand sj tp cukup utk saya. puas hati dan gembira. Lebih baik dr kena beli sendiri kan? Hehe..terima kasih suami..

nawal sudah lama tidor.sya pun nak join dia jgklah.
Sekian,update dr E63 :)

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...