Monday, 2 August 2010

:: Cute Funny Eating Baby ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

untuk kali ke dua, saya join contest. ya, contest kali ni saya teringin nak join. moga2 ada rezeki.


syarat-syarat penyertaan :
 1) wajib menjadi follower http://www.suziey.com/ & http://www.malinasiam.com/ & http://damiaqish.blogspot.com/ - DAH FOLLOW KETIGA-TIGANYA.
2) buat 1 n3 berkenaan contest ni dan pastikan ade link back.. - SIAP!!
3) letak banner contest tu di tepi side bar blog korang di dalam n3 contest korang ...- SIAP!!


4) letakkan SEKEPING shj gbr anak anda yg paling comel dan lucu sedang mentakedarah makan (xkira ape jenis makanan skalipun...asalkan sedang mkn sesuatu makanan bkn tayar beskal atau menan2 yg lain :D ) then nyatakan nama & umur anak anda.. - SIAP!!


5) jgn lupe..n3 contest hendaklah diakhiri dgn " GRAND PRIZE FOR FINALE SEASON IS 3D2N FULL PACKAGE @ REDANG/LANGKAWI ISLAND & 70PCS 4R SIZE PHOTO SPONSORED BY MALINASIAM.COM" - OHOOOO!! BESTNYA!!!


dan gambar yg saya pilih adalah ::

JENG JENG JENG!


 NAMA : AISYAH NAWAL BT MOHD SALLEH
UMUR : I TAHUN 1 BULAN ++

gambar nawal mkn buah oren, sedang disuap oleh ibu saudaranya aka kakak sulung saya.
THANX KPD PENGANJUR2!!
moga-moga adalah rezeki saya untuk menang " GRAND PRIZE FOR FINALE SEASON IS 3D2N FULL PACKAGE @ REDANG/LANGKAWI ISLAND & 70PCS 4R SIZE PHOTO SPONSORED BY MALINASIAM.COM"

amin amin amin!!

5 comments:

Thara said...

comelsnyaaaaaaaa! mudah2an nawal menang! :D

iem said...

good luck nawal..

RieNa said...

amin..thanxxx!!

[-suziey-] said...

salam reciew..ok checked n approved:)
good luck n thanks for joining yek..

RieNa said...

approved! yeay, alhamdulillah.

thanx suziey. lega tak kena amend apa2. :)

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...