Wednesday, 11 August 2010

1 Ramadhan 1431

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

mcm mana kalian hari ini?
ok ke?
saya tak sihat lah, cirit birit. dr semalam lg. penat rasanya.

semalam sempat solat tarawih di rumah, selepas nawal tidor lena.
mujur dia tidor awal setiap malam. paling lambat pun 9.30 mlm.
ada ruang dan kesempatan utk saya. no excuses. heheh.

pg td bersahur dgn sardin dan telur goreng, permintaan suami. saya hanya menurut saja.
nawal nyaris nak bgn, tp tidor balik selepas ditepuk2. legaa...
pukul 6 pg baru dia bgn , sengih2..terus buat kerja aka sepahkan bakul mainan dia.

oh sebelum menutup entry ntahapahapa hari ni, ingin saya coretkan :

" Saya Syaa'ban. Saya mengingatkan anda bahawa jiran saya, Ramadhan akan datang mengunjungi anda bersama isterinya iaitu Rezeki dan ketiga2 anaknya iaitu Sahur, Tarawih dan Iftar. Mereka akan ditemani oleh ketiga2 cucunya iaitu Rahmat, Barakah dan Keampunan..mereka akan pulang selepas 30 hari dgn menaiki pesawat EidulFitri Airlines.. Hargai mereka dan anda akan mendapat pahala yg berlipat ganda! Insya-Allah."


SELAMAT BERPUASA!

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...