Thursday, 29 July 2010

takyah baca, entry ni pendek giler.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

selepas kereta di basuh oleh encik2 di car wash td, perasaan lega mcm baru lepas bayar hutang RM100.

kesian betul kereta tu dpt tuan / puan mcm aleh / riena ni. huhuhu~!

3 comments:

Hasni said...

nk baca jugak!!!!!!!!!

RieNa said...

ahaks! lg larang lg nak buat ye..!

Nia said...

entry pendek lagi orang rasa nak baca tau..hehe. kereta saya pun lama dah tak cuci..haha

Entri Terkini Saya: Anti-Perempuan

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...