Tuesday, 13 July 2010

syyyyy = korek hidung. hahaha!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

video

ummi suruh buat syyyy..dia buat gaya mcm nak korek hidung plak. kelakar betul ini budak.

:: abaikan latar belakang yg sepah2, mmg time nak bg nawal tidor tu yg banyak bantal. tu blum lg nawal tunggangkan bakul mainan dia kat belakang tu.
:: suara ummi dia mmg annoying. haha! tp nasib nawal lah dpt ummi ramah mcm ni. keh keh keh
:: kualiti video mmg kurang. guna henset nokia E63 hadiah dari abg aleh (gantikan henset yg jatuh di jalanan tu..) henset tu 2mp je.
:: nawal mmg suka buat ummi geram mcm nak gigit tp selalunya dia yg gigit ummi dulu. huhuhuhu

lately, saya suka amik video nawal dr amik gambar dia. sbb keletah dia mcm2 skrg ni. rasa rugi kalau tak dirakam momen indah tu.

5 comments:

elmo chemo said...

asal jari dekat2 dengan mulut tu jadi la kan nawal kan. hahaha

RieNa said...

itulah dia..ikut suka dia je. hehehe

Thara Sofian said...

awww clever nawal! auntie suka! :D

MyzwaR said...

kesian nawal ummi dera nawal... huhu...

RieNa said...

tiqah : kdg2 gerammmmm...

pakcik muhd ; mana ada ummi buli. tu pendidikan namanya. heh!

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...