Tuesday, 6 July 2010

semalam MC, esok cuti plak.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Isnin semalam, saya dilanda cherry berry. taktaulah mkn apa. tp abg aleh tak pulak. saya saja yg merana.
jadinya, buat pertama kali utk thn 2010, saya terpaksa cuti sakit. (tak dptlah nak buat rekod bersih tanpa MC thn ni..huhu)
cik nawal pulak tiba2 demam. jadi sedang eloklah saya berehat di rumah dgn anak.

hari ni baca emel, rabu ni cuti. maknanya, hari ni kerja esok cuti plak. wah..seronoknya!!


Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera


Tuan/Puan

Sukacita dimaklumkan bahawa 7 Julai 2010 (Rabu) sebagai Cuti Umum Seluruh Negeri Pulau Pinang bersempena dengan Pengisytiharaan Bandar George Town Sebagai Tapak Warisan Dunia.

Cuti Umum pada tarikh 7 Julai setiap tahun diisytihar mulai Tahun 2010.



Harap maklum dan terima kasih.
ok my dear husband, kalau nawal sembuh dr demam, esok gi jenjalan ya!

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...