Tuesday, 27 July 2010

perasaan ini perlu diluah.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

sekarang sedang rasa tak puas hati.
marah.
geram.

rasa perlu sgt utk diluahkan, agar lapang rasa dihati.
tapi tak boleh secara terbuka. tak baik.

kak long, ajar acik buat protected entry.
huhuhuhu

P/s : bkn hal rumahtangga, abg aleh jgn risau, bkn tak puas hati kat abg ok..hehehe

7 comments:

iem said...

sabar yek!!jgn marah2 hehe

kinna said...

nape ni k riena? saya kalo susah hati sy tulis dlm blog..tp xpublish la..save as draft saja..hehe

RieNa said...

mama faiq : sbb sabar la ni, maka tak tulis apa2 pun..huhuhu

kinah : sbb itulah k riena rasa blog ni diari k riena, bezanya, ia terbuka!

draf je tak bestlah. :)

shaliza said...

luahlah kat org terdekat dan boleh dipercayai...takpun ngadu je kpd Maha Pendengar.

RieNa said...

shaliza : org terdekat, biasanya suami dan ma. biasanya doranglah kena dgr saya meluahkan perasaan..

k ita said...

napa riena..takkan marah kat kak ita lak..sebab tak tolong jaga kaunter..huhu..sian kat riena..apa pun, sabaq jer la..

RieNa said...

k ita punya pasal la ni..huhuhu! kena blanja domino pizza esok! hahahahahaha
(tak2, riena bkn mrh k ita lah..hehe)

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...