adeii..penat!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

2 jam setengah di kaunter.
tangan dah lenguh.
sebuk, student ramai gilaaaaaaaaaaaaaaaa...

wahai puan bos yg baik hati dan encik bos yg kachak..
saya nak minta tukar unit boleh tak..?
bukan dah bosan kerja di unit ni, cuma rasa mahu bertukar angin.
dah hampir 4 tahun saya di unit ni, nak jugak rasa cabaran unit lain.

segala kerjasama dan perhatian pihak tuan didahului dgn ucapan terima kasih.

huhuhuhu...mcm lah bos2 baca blog saya nih..

tapi serius, saya dah tak berapa enjoy duduk unit nih.

Comments

iem said…
harap2lah bos aprove hehe
RieNa said…
hahaha. tak nak bos baca blog ni tp nak bos tau luahan hati. mcmana tu? hahaha

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...