Tuesday, 13 July 2010

adeii..penat!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

2 jam setengah di kaunter.
tangan dah lenguh.
sebuk, student ramai gilaaaaaaaaaaaaaaaa...

wahai puan bos yg baik hati dan encik bos yg kachak..
saya nak minta tukar unit boleh tak..?
bukan dah bosan kerja di unit ni, cuma rasa mahu bertukar angin.
dah hampir 4 tahun saya di unit ni, nak jugak rasa cabaran unit lain.

segala kerjasama dan perhatian pihak tuan didahului dgn ucapan terima kasih.

huhuhuhu...mcm lah bos2 baca blog saya nih..

tapi serius, saya dah tak berapa enjoy duduk unit nih.

2 comments:

iem said...

harap2lah bos aprove hehe

RieNa said...

hahaha. tak nak bos baca blog ni tp nak bos tau luahan hati. mcmana tu? hahaha

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...