Abu Ada Ayam

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

semalam nawal balik rumah, tok kata ada posmen hantar bungkusan kat nawal. nawal dah tahu dah dari siapa. terima kasih acik Kinah! belum buka hadiah lg dah tahu dr siapa. hehe

Nawal nervous jugak masa mula2 buka sampul tu, alaa..balut dgn suratkhabar lg..saja nak buat nawal suspen ye..tgk2, jeng jeng jeng..ada buku, CD dan jgk flash card!! ummi nawal ada bgtau nawal, ummi nak buatkan nawal flash card, tak sangka nak dpt flashcard free org hadiahkan. mestilah ummi dan nawal happy sgt2.

nawal tak sempat belajar lg. ummi ckp jgn risau,nawal ada banyak masa lagi. kita mula pagi2 esok ye ummi! nawal dah sabar nak nyanyi Abu Ada Ayam a a a a!!!


terima kasih acik kinah! kirim salam kat kakak Zulfa dan Amani ya!!

Comments

kinna said…
esok tgk gelagat nawal menari sambil menyanyi..hehe

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

Salam Terakhir ...

:: perihal susu ::