Thursday, 15 July 2010

10 tahun lagi..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

jalan2 kat blog jemah, tgk entry dia apa akan jadi 10 thn lagi?

ya, ini idea baik utk update blog. hahaha!

10 tahun akan dtg..hmm..saya dah 39 thn.
saya rasa ada 4 anak. (tu pun kalau bleh beranak normal lps ni..harap2 bolehlaa normal taknak operate2 dah huhuhu)
nawal pun dah jd kakak darjah 4 dah..cewwah!
abg aleh insya-allah, akan jd usahawan berjaya. dah ada kedai 3 buah termasuk cawangan. pewwit!
mungkin sudah berpindah ke rumah sendiri. pakai kereta alphard. weeewooo!!

saya mungkin dah naik pangkat. jd pustakawan mungkin. atau sekurang2nya jd pembantu perpustakaan kanan.

berangan ok..tak salah punya impian. abg aleh kata, manusia yg takda impian mmg takda cita2 tau.

saya mahu jd lebih baik. dalam semua aspek.

atauu..10 thn lg..saya mungkin dah tiada dlm dunia ni..

siapa tahu kan..??

ok kak jemah, ai dah siap buat tag yu. jgn tak kawan dgn kita tau~! hahaha

3 comments:

viruspadu said...

kawan...
mestilah kawannnn hehehe

RieNa said...

keh keh keh..
kalau tak kawan kita bakar blog k jemah. hahahahaha!!!

Anonymous said...

Riena.. mudah-mudahan tercapai cita-cita hang tu.. amiinn :)

Teringat kata-kata lecturer aku.. "bila ada cita-cita, baru ada cerita" mksud dia, bila ada cita-cita, boleh kita plan tindakan kita supaya menuju ke matlamat tu :)

- paklah aziz -

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...