Wednesday, 9 June 2010

terkini tentang abg man

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

keadaan abg man terkini : dia masih lg pening2. doktor ckp itu akan berlarutan 3-4 hari. kepala terhentak kat bata, mau tak pening!
dia dah boleh keluar wad ptg ni. Alhamdulillah.

gambar 2 thn lps ; sebelum ke akad nikah saya. abg man yg berbaju melayu biru. taktau mcm mana dia bleh sesat disitu time saya amik gambar dgn anak2 saudara.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...