Thursday, 17 June 2010

sayang kalian.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ini gambar 2 tahun lepas. lepas 4 hari saya nikah.

ini gambar semalam. setelah 2 thn saya nikah. dan punya anak sorang.

ptg semalam saya bwk anak2 saudara saya + anak sendiri lah jln2 kat mengkuang dam.
saja nak menghirup udara segar-lps-ujan-sepanjang-hari.
orang ramai, mcm biasa.
dan aktiviti lain, ambik gambar dgn camera digital yang dah berusia 2 thn stgh dan gambar tak cantik mcm dulu.
mcm nak beli DSLR satu. mcmlah byk duit sgt. hehe
jadi, marilah kita tgk gambar saja.


muka nawal yg bercalar dek kerana cakaran sendiri. dah tak comey dah.

cubaan utk berjalan. kalau pakai kasut bolehlah pijak rumput. cuba kalau buang kasut, dia angkat kaki tinggi2.

nadia & ayah cik.




8 dari 11 cucu-cucu ma.



poyo. nak amik gambar tp malu org tgk.

sebenarnya, ada gambar dorang ni yg lompat2. tp dorang tak bg saya letak dlm blog ni sbb malu. apatah lg nak letak dlm facebook. malu nanti org komen, kata dorang lah.



ok, last but not least, mustilah gambar ummi & nawal.




ok, daaa..nantikan video nawal tak nak pegang rumput dlm entry seterusnya.


2 comments:

Thara said...

nawal yang comelllllllllsss!

RieNa said...

nawal nk jumpe aydein~!!

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...