Tuesday, 29 June 2010

kita warming up dulu.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Maaf, lama tak update.
Jumaat minggu lepas saya cuti, bawak Nawal untuk injection umo setahun. (berat dia cuma 7.88kg saja! umo dah setahun. tak padan dgn makan banyak.)
dia demam sikit ptg tu dan hari sabtu. mlm sabtu dia dah sihat. Alhamdulillah.
Isnin, saya pulak kena inject. haha! dah lama tak main cucuk2 ni. sakit jgk.huhuhu. sbb apa kena inject? hmm..lain kali saya crita.
kang kalau crita byk2 kat sini entry ini akan jadi rojak pening pulak nanti..

skrg ni, UiTM sibuk dgn student baru. Minggu orientasi yg tentu memenatkan student. saya harap anak2 saudara saya, Syaza @UiTM P.Png dan Dani @ UiTM Perak, baik2 saja melalui hari2 baru sbg seorang siswi. 2-2 tu 1st time duduk asrama ,1st time dok jauh dr family.nasib kalian lah kann...

eh, ni nak crita pasal apa ni?? kan dah jd rojak dahhhh...

nanti lah. saya buat entry lain.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...