Friday, 4 June 2010

dalam kenangan.. T_T

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

dah lebih sebulan.
saya rindukan handset saya yg jatuh di jalanan tu.
teringat lg mcm mana happynya bila abg aleh hadiahkan kat saya dulu.
dan sedihnya bila dah tak ada lg di tgn kita.

dan bukan senang mahu cari penggantinya...
uwaaa~!!!!!

(saya tak pernah ada brg mewah, sekali guna brg mahal skit,mmg akan hargai sgt2..)

kak long pun hilang henset, dan dia siap buat permintaan yg terlampau.
mcm ni laa anak2 zaman sekarang..
kak long, kamu dpt 4.0 baru achik bagi.wakakakakaka!!!

(acik pun pakai henset cikai saja, ada hati nak request dgn acik..T_T..)

7 comments:

mr engineer said...

bila abg aleh nak hadiahkan hp yg mahal..tunggu hari ulangtahun la..

RieNa said...

ulang thn dah lps. wedding anniversary pun dah lps. kena tunggu thn dpn pulak la.lmbt lg. uwaaaa!!

Kniedaz said...

hai..ingat rindu kat sapa..rindu kat hp yg hilang di jalanan upanya

The Hetzel said...

sabar yea..bnda dah nk jd.nk wat cane..

RieNa said...

k ida : bila diknang2 mmg rindu. :( malas nak kenang2 lg.

hetzel (and gretel?)hehe : itulah, rezeki takat tu je.

thanx 4 drop by! :D

p.i.n.a.t. said...

gpa 4.0 ok??setttttttt!

RieNa said...

CGPA 4.0 OK!!! tu pun bila dah grad nanti. bkn takat sem ni saja. hahahahahahaha

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...