Aisyah Nawal & Akil Quzaid

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ini abg Akil.
dia sepupu Nawal.
anak ayahngah yang terkecik sekali.

abg akil ni tak suka cakap dgn org.
dia suka ckp dgn org2 tertentu saja.
mcm mak dia (angah), kakak2 dia, abg cik Afif.
dgn Nawal dia ckp jgk.

dia suka nak dukung Nawal.
nawal je yg tak suka naik dukung dia.
sbb dia kecik.
nawal takut nanti abg akil patah pinggang  lps dukung nawal.
hehe.

dia susah nak senyum. tapi kalau dia senyum sgt comel.
dia sebenarnya lawak jgk, tp itulah. dia tak suka cakap dgn org.
jd org ingat dia sombong.







Comments

elmo chemo said…
tengok abang akil dukung nampak macam besar jugak nawal ya...
RieNa said…
nawal tu tak besar mana tp akil tu yg kecikkk...
Kniedaz said…
nawal dh besar..budak kecik tak larat nk dukung..hehe
kinna said…
besaq dh nawal,ek..gebuss sj nk bodi dia..geram ar..
RieNa said…
hmm..rasanya nawal pun dah agak montel skrg. minum susu byk. mkn pun byk.

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

Salam Terakhir ...

:: perihal susu ::