Tuesday, 18 May 2010

sayang isteri punya pasal

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

dialog jam 12 tgh malam.

isteri : abg, ayg minta maaf,birthday abg ayg tak bg hadiah apa2 pun kat abg..
suami : takpa..abg tak kisah pun..
isteri : tp kalau birthday ayg, ayg nak hadiah.
suami : mmg pun, tp takpa, selagi abg mampu bg, abg bg la.
isteri : err..abg, esok p rope walk tak?
suami : taktau lg, pasaipa?
isteri : kalau jumpa purse murah2 beli 1 kat ayg,purse ayg dah koyak.
suami : ok,insya-allah. tp lagi baik kalau ayg pilih sendiri,abg ni bkn reti sgt.nanti kita beli.
isteri : ok!

birthday isteri, isteri dapat hadiah. birthday suami, pun isteri yg akan dpt hadiah. hahaha!!



hadiah isteri ialah  pengertian, cinta dan kasih sayang yg tak berbelah bg ok!

6 comments:

elmo chemo said...

suruh pilih sndiri tu yg best!

RieNa said...

hehe. sbb kalau suami yg pilih, nanti isteri tak berkenan dia simpan dlm almari je diam2. hehehe

Kniedaz said...

alolo...mak pak tidoq nawal ke mana ntah hehe

RieNa said...

nawal ada kat blkg berkawan dgn anak2 dara (geng kak ema dgn geng bdk praktikal)

maka ummi dgn ayah bolehla tidor sekejap je tp nya..

Thara said...

awww thats so sweet! :) :) eh tu tido main2 ke, tido dlm iman yang buleh sampai tersenyum tu? :P

RieNa said...

tido dlm kasih syg. hahahaha

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...