Wednesday, 26 May 2010

menaip sambil minum kopi radix

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

esok saya cuti.
akan bertolak ke Kota Bharu pg2. Insya-allah.
Doakan perjalanan kami selamat sejahtera.

bakal bertemu kakak sekeluarga di sana.
sudah rindu sama kak long, kak nik, abg cik dan adik ili.
diorang pun rindu jugak, tp bkn rindu kat saya, tp rindu kat Nawal.
chait!

kereta dah siap. pagi ni abg aleh bwk gi servis tgk apa yg patut.
moga takde apa2.

semoga urusan kami Sabtu nanti dipermudahkan oleh Allah SWT.Amin.

di akhiri dengan gambar cik Aisyah Nawal.



8 comments:

p.i.n.a.t. said...

gg nawal da besaaarrrrrrrrrrrrrrrrr!woooo~

RieNa said...

yeyeh!! boleh geget lengan kak long kuat2. yeyeah!

shaliza said...

bali Kb ye? senang leh dtg rumah..

RieNa said...

rumah kat ne?

Ummu afif said...

Dialog seorang ibu dengan anaklelakinya yangberusia 11 tahun:

Ibu, adik Nawal balik tak?

Balik, kenapa?

Kalau nawal tak balik abang cik pun tak mau balik kelantan.

Fuiyoo... penangan Nawal anak jantan ku tak mau balik kalau Nawal tak balik...

RieNa said...

fuiiyooo..nawal punya penangan..

terharu rasanya acik - bg pihak adik nawal. haha

Kniedaz said...

Ooooo takleh la tapau nasi lauk sedap tu..takpe len kali plak hehehe..selamat balik kampung!

RieNa said...

minggu dpn ok! nak lauk sambal ape pulak? hehehe

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...