Friday, 21 May 2010

Lunch dgn kecintaan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...


tengah hari ni, seperti yg distatuskan dlm facebook, keluar lunch dgn manusia2 yg gelong tp saya sayang.

Sarah sedang bercuti skrg, lps exam thn pertama (MA di HUKM). Alhamdulillah, dia lulus exam. tahniah la weh, semoga terus lulus hingga tahun ke 4.amin!

kawan-kawan tumpang gembira ada org belanja.wee~!!

the doctors : Dr. Sarah di HUKM/HKL, Dr. Lisa di HSJ.

sahabat dunia akhirat. gelong tp sayang. C-Fah, Wani dan Sarah.

The sisters : ingat adik terangkat yg akad nikah bulan 3 hari tu? Inilah dia. nak pi honeymoon nanti sampai sebulan, jealousnyaa!

1 jam lebih mkn dan berbual, mcm 5 minit saja. tak sedar makanan dah abis, jam dah 2.15. alaa..tak puas gelak laa!

3 comments:

Ummu afif said...

hai, bergumbira sakan. ni semua mesti dah lupa abang dan anak kat rumah..

RieNa said...

hehe, sejam ja bergumbira,sat sgt.

yg ada abg cuma 3 org, yg ada anak cuma sorg. tak dan nak ingat.hehehe

elmo chemo said...

kalo jmpe kawan mmg cam ni kak.
sejam tu pjm mata pjm mata jee.
tak puas!

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...